Stille før stormen

På fredag var det meldt nydlig vær. Og siden jeg jobbet til kl 18, tenkte jeg å utnytte de siste solstrålene på Bø blandt vadefuglene. Dette hadde jeg gledet meg til, siden det er en stund siden jeg har vært ute å fotografert. Solen gikk ned  kl 20.00 så det var ikke mye tid jeg hadde sollyset. Da jeg ankom raunen, som normalt er dekket av vadefugl, var det helt stille. Ikke en fugl å se. Det var nesten som å komme til en spøkelsesby. Jeg hadde meg en liten runde rundt i området får å speide etter fugl. Etter å ha labbet rundt i en time dro jeg bare hjem uten noe bilder. Kom over to tundralo som ikke var særlig villige til å bli tatt bilde av. Sånn er det noen ganger. Fikk vertfall nyte solnedgangen i flott natur.

 

Legg igjen en kommentar

