Skjære

Skjæra er fuglen med den irriterende lyden. En vanlig art å se over alt en ferdes, men ikke noen fugl som viser noe tillit til oss mennesker. Den er ekstremt sky og meget vanskelig å få gode bilder av. Her var jeg heldig at den kom til meg da jeg lå langflat ved en liten dam i nærheten av der jeg bor. Det stilige med skjæra synes jeg er den lange halen.

One thought on “Skjære

  1. Flott bilde, Trond. Skjæra er vrien! Synes ellers du har mye fint å vise (med mange fine duse innramminger), men jeg har lite tid til kommentar og blogglesing for tiden 😛
    Har selv trådt mine barnesko i Stavanger og brukte mye tid på fugl i mosvannet på 70-tallet. Kjørte nettopp forbi Stokkavannet på gjennomreise, og da tenkte jeg på deg og bloggen din. Fortsett!
    Vennlig hilsen Magne

Legg igjen en kommentar

