Skogslivet

I går var jeg en liten tur i skogen jeg forer etter noen dagers fravær. Gledet meg til å se om det var noe liv. Da jeg kom var det første som møtte meg en liten pelskledd krabat. Yes!…tenkte jeg. Da fikk jeg utelling på ekornet som jeg så gjerne har ønsket å få på brikka. Hadde ikke med kamera, bare mer mat for pålyll. I dag dro jeg håpefull opp. Og jammen der satt det i dag også og koste seg med solsikkefrø. Denne gangen hadde jeg med hasselnøtter også. Rigget meg til for å se om jeg kunne lokke den på stubben jeg hadde funnet. Det skulle noen timer til før den kom å hentet nøttene for å lagre dem andre steder. Gøy var det å få bilde, men også veldig spennende å bare observere denne på kort avstand. Til tider skulle den sjekke meg ut og var på det nærmeste 20cm. Jeg kunne etter noen timer pakke sammen med flotte naturopplevelser og bilder i «sekken».TRO_7525-2

TRO_7544-2

Spettmeisen var også innom
TRO_7462-2

TRO_6999

5 thoughts on “Skogslivet

  1. Jeg bare drømmer om å få ekornet på bildebrikken…en gang blir det vel håper jeg.
    Du har fått nydelige bilder av det da. Likte godt spettmeisen i kjent positur og rødstrupen. Vakkert fotografert.
    Fra Hilda

Legg igjen en kommentar

